صفحه اصلي ارتباط باما
رویدادها
1392/6/13 چهارشنبه رئيس دفاتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان قم: آماده‌سازي افسران و سربازان جنگ نرم مهم‌ترين وظيفه نهاد رهبري است رئيس دفاتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان قم گفت: مهم‌ترين وظيفه نهاد رهبري در دانشگاه فراهم‌سازي بسترهاي مناسب جهت بالندگي افسران و سربازان جنگ نرم مي‌باشد.

به گزارش روابط عمومي نهاد نمايندي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمين کرمي طي سخناني اهداف و برنامه‌هاي نهاد رهبري دانشگاه قم و دانشگاه‌هاي استان قم را تشريح نمود.

رئيس نهاد رهبري دانشگاه قم، استفاده از موقعيت‌ها و فرصت‌ها را بسيار ضروري دانست و افزود: شرايط فعلي دانشگاه‌ها زمينه مناسبي را جهت انجام فعاليت‌هاي فرهنگي فراهم نموده است و از همين رو، رويکردهاي فرهنگي از اولويت‌هاي هر دانشگاهي بايد باشد.

حجت‌الاسلام دکتر محمدمهدي کرمي اظهار داشت: اهتمام به وفاق، همدلي و فضاي صميمي بين مجموعه دانشگاهيان مي‌تواند موجب ارتقاء سطح آگاهي استادان و دانشجويان شود که در نهايت به تعظيم شعائر ديني و انقلابي و سطح معرفت ديني دانشگاهيان منجر مي‌شود.

وي رصد دائمي فرصت‌ها، تهديدات و تحولات فرهنگي، فکري دانشگاه را از وظايف ذاتي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها توصيف کرد و خاطرنشان کرد: نهاد رهبري در دانشگاه‌ها هميشه پشتيبان و حامي نيروهاي ارزشي و علاقه‌مند به انقلاب و نظام اسلامي مي‌باشد.

رئيس دفاتر نهاد رهبري دانشگاه‌هاي استان قم، ادامه داد: بينش و بصيرت سياسي از نيازهاي ضروري جامعه دانشگاهي است که تعميق آن از وظايف انکارناپذير نهاد رهبري در دانشگاه‌ها مي‌باشد که در همين راستا فراهم‌سازي بسترهاي مناسب جهت بالندگي افسران و سربازان جنگ نرم صورت مي‌پذيرد.

بازتاب اين خبر:
خبرگزاري فارس                اخبار صدا و سيماي مرکز قم

شهر خبر                          خبرگزاري ايسنا

قم نيوز                            پارسي نيوز

هم ميهن                         خبر فارسي

تي نيوز                           باشگاه خبرنگاران صدا و سيما
بيشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 7017
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (Qomuniguest)

دفتر نهاد مقام معظم رهبري - دانشگاه قم
مجری سایت : شرکت سیگما