صفحه اصلي ارتباط باما
رویدادها
1391/11/4 چهارشنبه معاون فرهنگي مسجد جمکران : مسجد جمکران ظرفيتي عظيم براي نشر و گسترش معارف ناب مهدوي معاون فرهنگي مسجد مقدس جمکران گفت: 70 درصد زائرين مسجد مقدس جمکران جوانان زير 35 سال هستند و اين مرکز ظرفيتي عظيم براي نشر معارف مهدوي است.

به گزارش روابط عمومي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان قم، حجت الاسلام ˈمرتضي وافيˈ بعدازظهر دوشنبه در همايش بزرگ دانشجويان مهدي ياور که  در مهديه مسجد مقدس جمکران برگزار گرديد گفت: حضور دلدادگان و ارادتمندان حضرت وليعصر(عج) در جمکران، به دليل جاذبه معنوي اين مکان شريف و مقدس است.

 وي با بيان اينکه امام زمان(عج) خودشان اين مسجد را شريف ناميده و اشک و ناله هاي جوانان و عاشقان حضرت وليعصر(عج) اين مکان را تقدس بخشيده است، خاطرنشان کرد: قطعا قدمگاه زائران مسجد جمکران، جايگاه ويژه اي است که بسياري از مردم بيماري ها و گناهان روحي خود را در اين مسجد مقدس کنار گذاشته اند و اين از کرامات واقعي مسجد جمکران است.
معاون فرهنگي مسجد مقدس جمکران با تاکيد بر ضرورت اخلاص و صداقت در انجام فعاليت هاي مهدوي افزود: جوانان به ويژه دانشجويان بايد زمينه هاي رشد و شکوفايي تعقل را در خود ايجاد نمايند، زيرا عقل کامل، دين و حيا را هم با خود به همراه مي آورد.
وي با اشاره به زائران مسجد جمکران در ايام مختلف سال گفت: مسجد مقدس جمکران سالانه به 15 ميليون زا
ئر دارد که 70 درصدد از اين تعداد را افراد زير 35 سال تشکيل مي‌دهند.
لازم به ذکر است همايش ˈعصر آفتابˈ با حضور بيش از دو هزار ودويست دانشجوي مهدي ياور از سراسر کشور، بعدازظهر دوشنبه به همت بسيج دانشجويي و نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ها و توليت مسجد مقدس جمکران و با سخنراني حجت الاسلام و المسلمين ˈمحسن قرائتيˈ رييس ستاد اقامه نماز در مهديه مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
 

بيشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 6339
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (Qomuniguest)

دفتر نهاد مقام معظم رهبري - دانشگاه قم
مجری سایت : شرکت سیگما