صفحه اصلي ارتباط باما
رویدادها
1390/12/8 دوشنبه معاون فرهنگي ـ اجتماعي دانشگاه قم: رأي سفيد انتخاب نيست؛ از فرصت خود استفاده کنيد معاون فرهنگي ـ اجتماعي دانشگاه قم گفت: رأي سفيد يک انتخاب نيست و بايد از حق انتخاب خود استفاده کنيم.

به گزارش روابط عمومي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه قم، حجت‌الاسلام دکتر سيداحمدرضا شاهرخي در گفتگويي سرنوشت انسان را يک امر عقلي دانست و افزود: ملت ايران بايد از حق انتخابي که در اختيار دارند نهايت استفاده را ببرند و با حضور پرشور و انتخاب نمايندة اصلح سرنوشتي در شأن خود را براي آيندة مملکت بسازند.

وي در بيان اهميت انتخابات مجلس نهم دو نکته را حائز اهميت دانست و اظهار داشت: نکتة اول اين است که بعد از جريان فتنه‌ي 88 انتخابات ملس نهم اولين انتخابات است و مي‌تواند براي نااميد کردن دشمنان نظام و ملت ايران، پاسخي محکم باشد و دومين نکته تحرکات منطقه و بيداري اسلامي است که گريبان استکبار را تنگ کرده است و حضور ميليوني مردم ايران در پاي صندوق‌هاي رأي نويدبخش ملت مسلمان منطقه مي‌باشد.

معاون فرهنگي ـ اجتماعي دانشگاه قم، گفت: حکومت ايران اسلامي الگوي مردم‌سالاري ديني است که به مردم جهان نويد آزادي و آزادگي را مي‌دهد.

وي به وظايف خطير نماينده‌هاي مجلس شوراي اسلامي اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: قانونگزاري و نظارت بر اجراي قانون از جمله وظايف مهم و سنگين مجلس شوراي اسلامي است که اين مهم لزوم انتخاب نمايندة اصلح را روشن‌تر مي‌سازد.

حجت‌الاسلام دکتر سيداحمدرضا شاهرخي به آية 58 سورة مبارکة نساء اشاره کرد و بيان داشت: خداوند بر امانت‌داري بسيار تأکيد مي‌فرمايد و کرسي نمايندگي مردم در مجلس شوراي اسلامي نيز امانتي است که مي‌بايست در اختيار افراد صالح قرار گيرد.

وي در بيان شاخص‌هاي نمايندة اصلح خاطرنشان کرد: توجه به گسترش اسلام ناب محمدي و فرامين قرآن کريم، شجاعت، داشتن برنامه براي رفع مشکلات مردم و توانايي آباداني ايران اسلامي از شاخص‌هاي نمايندة اصل مي‌باشد.

حجت‌الاسلام دکتر سيداحمدرضا شاهرخي، استکبارستيزي، عدم وابستگي به ثروت و ولايت‌مداري را از ديگر خصوصيات نمايندة اصلح عنوان کرد و اظهار داشت: نماينده بايد امين خدا و ملت ايران باشد.

معاون فرهنگي ـ اجتماعي دانشگاه قم خواستار حضور پرشور و انتخاب شايستة ملت شريف ايران شد و در پايان تأکيد کرد: خواهش ذليلانه دشمنان براي عدم حضور و يا اراية رأي سفيد گواه بر تکليف ملت ايران براي حضور مقتدرانه در روز انتخابات است.

بيشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 6273
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (Qomuniguest)

دفتر نهاد مقام معظم رهبري - دانشگاه قم
مجری سایت : شرکت سیگما