صفحه اصلي ارتباط باما
رویدادها

1390/12/18 پنجشنبه با حضور معاون و مدير اجرايي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري صورت گرفت؛ بازديد از مرکز آموزش عالي شهاب دانش معاون و مدير اجرايي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان قم از مرکز آموزش عالي غيرانتفاعي شهاب دانش بازديد کردند.

به گزارش نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان قم، معاون استاني نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در اين بازديد به فعاليت‌هاي فرهنگي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري اشاره کرد و گفت: برنامه‌هاي فرهنگي در دانشگاه‌هاي استان بايد هدفمندتر انجام شوند.

حجت‌الاسلام آخوندزاده افزود: يکي از رسالت‌هاي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها، فعال‌کردن شوراي امر به معروف و نهي از منکر است که مي‌بايست به آن توجه ويژه‌اي داشت.

وي فعاليت‌هاي فرهنگي دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالي استان را مثبت ارزيابي کرد و اظهار داشت: بايد اهتمام داشت که فعاليت‌هاي فرهنگي منسجم‌تر باشند.

مدير هماهنگي و اجرايي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان قم نيز با اشاره به وضعيت بودجه‌اي نهاد رهبري گفت: در زمينة اعزام مبلغ و مبلغه براي اردوها و خوابگاه‌هاي دانشجويي، نهاد رهبري مي‌تواند همکاري خوبي داشته باشد.

عباس شبان‌بناء در ادامه بر يکپارچگي سياست‌هاي فرهنگي دانشگاه‌هاي استان تأکيد کرد.

رئيس مرکز آموزش عالي غيرانتفاعي شهاب دانش نيز به اراية گزارشي از اين مرکز پرداخت و گفت: از آنجا که اين مرکز به صورت غيرانتفاعي اداره مي‌شود از نظر بودجه‌هاي فرهنگي داراي مشکلاتي مي‌باشد.

دکتر کراري به اجباري بودن استفاده چادر براي دختران در مرکز آموزش عالي شهاب دانش اشاره کرد و خواستار سياست‌گزاري کلان در سطح استان در خصوص اجباري کردن چادر در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالي استان قم شد.

گفتني است معاون فرهنگي مرکز آموزش عالي شهاب دانش نيز طي گزارشي وضعيت فرهنگي اين مرکز را تشريح کرد.

بيشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 6828
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (Qomuniguest)

دفتر نهاد مقام معظم رهبري - دانشگاه قم
مجری سایت : شرکت سیگما