صفحه اصلي ارتباط باما
رویدادها
1390/12/28 يكشنبه رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه قم و دانشگاه‌هاي استان قم: براي تعالي جامعه مي‌بايست ابتدا در مسير تعالي خود قدم برداشت رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه قم و دانشگاه‌هاي استان قم طي پيامي ضمن تبريک فرارسيدن عيد نوروز گفت: براي تعالي جامعه مي‌بايست ابتدا در مسير تعالي خود قدم برداشت و اين ممکن نيست مگر به همت مضاعف که به حق در ملت ايران به وضوح ديده مي‌شود.

به گزارش روابط عمومي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه قم، متن اين پيام به شرح ذيل است:

زنده شدن زمين و هر موجود مرده ديگر موجب کسب درجة عالي‌تر و کامل‌تر از حيات اوست و اين مهم در آغاز فصل بهار کاملاً مشهود است.

ورود به سال نوي شمسي مي‌بايست حرکتي به سوي کمال و تعالي باشد، چرا که عيد نوروز بهانه‌اي است براي اينکه انسان بتواند يک مرحله‌ي جديد را آغاز کند.

براي تعالي جامعه مي‌بايست ابتدا در مسير تعالي خود قدم برداشت و اين ممکن نيست مگر به همت مضاعف که به حق در ملت ايران به وضوح ديده مي‌شود.

آنچه در ساليان گذشته به ويژه سال 1390، ايران اسلامي را زبان‌زد جهان ساخت، حرکت جهادگونه‌اي بود که در اکثر زمينه‌ها شاهد بوديم.

دستاوردهاي دانشمندان ايراني در زمينه‌هاي هسته‌اي، پزشکي، هوافضا، نظامي و... از يک سو و موفقيت شکوهمند و غرورآفرين ملت ايران در 22 بهمن و 12 اسفند ماه از سوي ديگر شيريني سومين سال از سومين دهة عمر با برکت انقلاب اسلامي که مقام معظم رهبري به دهه‌ي پيشرفت و عدالت نام نهاده‌اند را دوچندان کرد و موجبات تلخ‌کامي دشمنان را فراهم ساخت.

بيداري اسلامي و فرياد عدالت‌خواهي غرب و شرق نيز گوياي شکوه، عظمت و موفقيت انقلاب اسلامي ايران است که به حق نقطة عطفي براي ملت‌هاي عدالت‌خواه جهان مي‌باشد.

اميد آن داريم در سال جديد شاهد تداوم موفقيت‌ها و شتاب بيشتر دستاوردهاي علمي و فرهنگي انديشمندان ايران اسلامي به ويژه اساتيد و دانشگاهيان گرانقدر قم باشيم.

با آرزوي نابودي استبداد و سلطه مستکبران و احتزاز پرچم اسلام عزيز به دست منجي عالم بشريت حضرت مهدي موعود(عج).

از خداوند متعال پيروزي و سرافرازي توأم با سلامتي‌تان را مسئلت مي‌نمايم.

محمدمهدي کرمي

رئيس دفاتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري

در دانشگاه‌هاي استان قم

بيشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 5824
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (Qomuniguest)

دفتر نهاد مقام معظم رهبري - دانشگاه قم
مجری سایت : شرکت سیگما